Legendarna marka CPN wraca do gry. To nie koniec, bowiem z zaświatów powraca też Petrochemia Płock.
Moda na zdobywanie serc oraz portfeli klientów trwa. Sony ostatnio wypuściło na rynek wierną, choć pomniejszoną kopię legendarnej konsoli PS, na ulicach znów widzimy Romety i Junaki, na głowach znów zaczęły pojawiać się słuchawki Unitra, WSK wstaje z kolan, a reaktywacja Syreny skończyła się zainteresowaniem CBA. A nie, przepraszam, to ostatnie nie wypaliło.
CPN wskrzesza ORLEN
Na początek ma powstać dwie stacje pod szyldem CPN – na warszawskiej Pradze i w Bodzanowie koło Płocka. W komunikacie ORLEN-u czytamy, że:
Ich rebranding powinien zostać zakończony do końca tygodnia
Orlen w ten sposób, w 20. rocznicę połączenia obydwu podmiotów chce promować swoje dziedzictwo i przypominając jedne z najpopularniejszych polskich marek.
Marcin Stefaniak, Dyrektor Biura Promocji i Reklamy, PKN ORLEN powiedział:
Mimo, że jesteśmy nowoczesnym Koncernem, pamiętamy o historii naszej firmy. Jej ważnym rozdziałem jest CPN, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Logotyp CPN należy do klasyki polskiego wzornictwa i jest unikatowym dziełem sztuki. Jest on eksponowany m.in. w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wiemy też, że marka wciąż żyje w świadomości Polaków, którzy traktują ją z dużym sentymentem. Reaktywując markę chcemy naszym klientom dać okazję do tego, by mogli bezpośrednio obcować z dziedzictwem nierozerwalnie związanym z historią Polski i rodzimej motoryzacji.
Koncern ORLEN dysponuje obecnie siecią blisko 2800 nowoczesnych stacji paliw w Polsce, Czechach, Niemczech i na Litwie.
ORLEN na prąd
ORLEN planuje uruchomienie stacji ładowania samochodów elektrycznych. Pierwsza ładowarka na stacji ORLEN została zlokalizowana w Siewierzu, przy trasie Katowice-Warszawa. Tym samym Koncern rozpoczął etap montażu stacji ładowania w ramach projektu inwestycyjnego, który do końca 2019 roku przewiduje powstanie 50 punktów. Docelowo Koncern uruchomi 150 stacji ładowania zlokalizowanych w miastach i przy trasach tranzytowych.