Po samochód będzie można wybrać się do… Lidla. Tak tak – właśnie tam, że miały miejsce kultowe walki o torebkę czy karpia wigilijnego. Koncern Schwarz do którego należy Lidl i Kaufland zamierza handlować używanymi samochodami, którymi jeździli pracownicy firmy, a flota jest całkiem pokaźna.
Czym jeździ Lidl i Kaufland?
Pracownicy koncernu (oczywiście nie kasjerzy i sprzedawcy) mają do dyspozycji samochody Audi i BMW. W przyszłości będą zamiawiane wyłącznie samochody BMW -bawarski koncern zamierza udzielać 48 – 50-procentowego rabatu na samochody.
Do tej pory Schwarz zamawiał ok. 4000 samochodów od Audi rocznie. Po zmianie strategii ilość zamówień od BMW wzrośnie do 10 tys., a to między innymi za sprawą czasu eksploatacji tych samochodów, który Schwarz zamierza skrócić z 18 do… 6 miesięcy.
No i właśnie te “wysłużone” samochody mają być sprzedawane przez tytułowego Lidla.
http://ministerstwonaukijazdy.pl/bmw-dla-polskiej-policji-mozesz-zachowac-milczenie/
Salon samochodowy Lidla
“Manager-Magazin” doniósł, że Schwarz chce utworzyć własny salon samochodowy w Weinsberg.