Jedna z najpopularniejszych nauk jazdy wystosowała do swoich klientów przykrą informację. Dla wielu z kursantów – chociaż nie tylko kursantów – ta sytuacja okazała się ogromnym zaskoczeniem. Kursanci biegają w koło biura OSK mrucząc nerwowo: „co będzie, co będzie…?
Wielokrotnie dowodziliśmy, że kurs nauki jazdy nie może być tani, taniość bowiem, to cecha parszywej jakości towarów i usług, a nauka jazdy, która nie ma niczego do zaaferowania oferuje… niską cenę kursu. I nic więcej.
Auto-Holik zamyka zapisy na feryjny kurs
Niby nic szczególnego – skompletowali grupę i koniec zapisów, w przypadku Auto-Holika sytuacja jednak wygląda zupełnie inaczej. OSK sukcesywnie wdraża nowe narzędzia dydaktyczne, nowe rozwiązania organizacyjne (o których nie możemy wspominać – na jego prośbę). Ośrodek przeszedł też rebranding. Nie bez znaczenia jest też poziom wyszkolenia instruktorów nauki jazdy, ci bowiem kształcą się pod okiem zawodowych trenerów, więc obok zaświadczenia o ukończeniu obowiązkowego szkolenia otrzymują solidną wiedzę. Oczywiście takie szkolenie nie kosztuje 100 zł, ale jak widać warto było. Czytaj: Największe centrum szkoleniowe dla instruktorów nauki jazdy. Gdzie?
„Testy na prawo jazdy? Mam na płytce. Z hologramem!”
Era płytek z testami na prawo jazdy minęła zupełnie jak epoka kaset VHS, tablic kredowych czy odległości mierzonych przez egzaminatora przy pomocy buta*. Mija już era szkół, które nie potrafiąc odnaleźć się w nowej rzeczywistości zdają się nie zauważać wymagań, jakie mają ich dzisiejsi klienci. To zupełnie tak, jakbyście chodzili do stomatologa, a ten w dalszym ciągu pakował Wam w zęby amalgamat. Dziś testy są online a klienci Auto-Holika uczą się teorii na komórkach w systemie zdamyto i z wykorzystaniem tego samego systemu zdają egzaminy wewnętrzne. Zdawalność teorii wzrosła.
Pojazdy egzaminacyjne? Mam własne
No dobra. Sporo z tym zachodu, jeszcze więcej inwestycji, no i trzeba chcieć. Michalczak uniezależnił się od floty WORD, a egzaminy przeprowadza jako jedyny OSK w Lublinie na własnych pojazdach.
Przy okazji – Auto-Holik szuka instruktora 🙂
Nosz kurrrr…,czyli nauka jazdy, stres, emocje, zmiana OSK i dlaczego warto było
*Przepraszam. Znam jedną instruktorkę używającą buta do określania prawidłowej, bezpiecznej i wygodnej odległości od linii wyznaczającej pas ruchu, ale to akurat jest kapitalna metoda 🙂